Fy katten...


God kväll!
Har precis kommit hem efter några trevliga timmar hos min Faster. Var ett tag sen jag träffade henne sist. Sängen lockar riktigt rysligt, men jag tänkte slänga in en liten uppdatering i alla fall.
Idag har jag inte hunnit med mycket. Jobbade till tre och for sen hem och kollade att katten inte spytt, färgade håret och åt en bit innan det bar av till Faster.

Ja, katten ja.. Igår när jag bäddat ner mig så skönt i soffan hördes konstiga ljud från köket. Japp, japp - Starlet spyr. ENORMA högar. En i köket, en bakom soffan och en under soffan. Gullegumman vad skakis hon var sen. Det blev till att börja tvätta golv halv ett på natten. Till på det lyssnade jag till de ljuva tonerna av Erik som står och hulkar som en tok ;) Nå, det gick bra och Star mår hur bra som helst igen :)

Har inget vettigt att berätta som vanligt, så nu bäddar jag ner mig i soffan :) Sov gott!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Pågår det hulkning där så vill jag VERKLIGEN inte komma än på ett tag. Och jag vill inte anlända heller :P



Idag har det varit underbart ute :)

2009-04-02 @ 21:19:45
URL: http://svammloextremo.blogg.se/
Postat av: Nene

fina :)

2009-04-12 @ 12:31:24
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0