Lovestain

Morning, eller goddag kanske!
Idag är jag ledig, skönt! Ska försöka sortera upp lite i sovrummet. Är totalkaos där sen vi kastade ut ena hylla - har ingenstans att sätta sakerna.. Suck!

Igår blev det Dinos. Inte för att festa, utan för att titta på Lovestain där en av mina vänner spelar med! Otroligt duktiga var de! Var riktigt kul, men synd att det inte var mera folk. De spelar ikväll igen så det blir väl att fara dit då också. Ska bli kul att se om de har samma energi ikväll som igår. Det är alltid kul att se folk man känner stå på scen två dagar i rad. Kanske de har en helt annan attityd ikväll.

Nu ska jag försöka hitta kraften till att diska!
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Vad fan? Jag fick för mig att det var fredag idag.



Men i alla fall är det inte ovanligt att det är kaos där du drar fram. Har ju varit stökigt varje gång jag varit på besök, så jag räknar med det nästa gång också :P

2009-04-04 @ 20:54:25
URL: http://svammloextremo.blogg.se/
Postat av: Evelyn @ Starlet

Tommy: Konstigt ;) Senast kom du ju när vi höll på flytta in i princip :P Första gången var det faktiskt ni som stökade ner xD

2009-04-05 @ 16:42:05
URL: http://atstarlet.blogg.se/
Postat av: TommyDaGreat

Det var väl rätt stökigt andra gången också då jag träffade Krista och Börje spelade Wii Sports hela natten också? Var väl då jag tog med mig två gigant-toblerone om jag inte minns fel :P



Bli friska nu... :P

2009-04-06 @ 04:51:58
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0