Åter till det vardagliga

Imorgon börjar jag jobba igen. Det innebär att allt återgår till det normala och jag kan lugna ner mig ytterligare. Visst är det skönt att vara ledig, men inte hur länge som helst! Har jobbat lite i sommar, men inte alls så mycket jag skulle ha behövt för att känna mig lugn.

Igår satt vi över stereon till Peugeoten, så nu är det bara basen kvar! Lär knappast bli ikväll eftersom karln sover. Sover, sover och sover. Kanske inte så smart den här tiden på kvällen, men han kommer verkligen inte upp.

Har absolut inget att berätta, så jag avslutar här. Kände bara att det var dags att skriva en lite vardaglig blogg. Varför? Ingen aning ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack detsamma! :D

2009-08-29 @ 23:33:16
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0