Bror och bananer



Har brorsan på besök. Han blir här över natten. Det lockade visst inte så mycket att vara på stugan. Där finns ju ingen el = inget Internet, xbox och allt vad han nu sysslar med ;) Hemska saker att vara utan el en kväll och natt.. Ojoj!
Det är kul att han kommer och hälsar på lite ibland. Snart är han vuxen och flyger ur boet, då vet man aldrig hur mycket man ser av honom. Snart fyller han 15..

Kisse Shelby försöker febrilt få upp en banan. Hon gav upp efter ett tag, och tur är väl det. Skulle inte vilja se hennes min när tänderna går igenom skalet. Man vet ju själv hur det smakar och känns i munnen..
Jag älskar henne!

Jag är tacksam för:

Min familj
Mina vänner
Mina katter
Att jag har ett arbete jag trivs med
Att jag har ett hem att bo i

MEN FRÄMST
Min Erik, som faktiskt är en av de bästa som vandrat på denna jord. Så omtänksam, ärlig och fantastisk. Den människan har lärt mig mycket! Mer än jag nånsin kunde önska. Det är ett privilegium att få leva med honom. Tack älskling för att du är just du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0