Hosta, snuva och en dos kärlek

Körde Erik på jobb imorse eftersom jag igår ansåg mig vara frisk nog att gå på jobb idag. STORT misstag! Mår pyton rent utsagt, men kan inte hjälpas. Jag har ingen feber, men hostan gör mig matt. Den har övergått från slemmig till torr. TORR, TORR, TORR! En sån som man kväljer av varje gång man hostar. Hate it! Har sovit nästan exakt 15 minuter. Tittade på klockan halv fem, den ringde kvart i. Hann slumra till där en sväng.

Erik har varit fantastisk som stått ut med mig de här dagarna i alla fall. "Vatten, fläkt, ingen fläkt, fläkt, ingen fläkt, vatten, låt mig va, krama mig, rör mig inte, krama mig." Ja, ni vet ;) Ynklig som man blir när man är sjuk. Och humöret! HOHOHO!

Imorgon satsar jag på att vara på benen. Ska ligga heeeeeeelt platt hela dagen, bortsett från när jag måste hämta karln förstås. R.A.S.T.L.Ö.S!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Svarat i min blogg. Jobbigt att cross-svara :P

2009-08-31 @ 11:48:31
URL: http://svammloextremo.blogg.se/
Postat av: Teresa

sv: jo jag håller med dig där! Allt har sin plats, men eftersom det inte alls var längesen jag flyttade hemmifrån så vet jag vart det mesta skall ligga och så, och mamma som har diskbråck tror jag uppskattar lite hjälp i hemmet, då min lillebror( ett år yngre) inte är den mest hjälpsamma, (pojkar vettu) haha. Kram på dig!

2009-09-02 @ 20:21:43
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0