Snor på 1,5 kg

Sneglar lite på papperhögen som ligger bredvid mig. Måste ha gått ner hur mycket som helst. Nej, det var bara 1,5 kg. Jag har snytit ut 1,5 kilo snor. Eller så handlar det om att jag inte kunnat äta nåt annat än lite glass på två dagar. Näsan börjar bli sådär vacker att folk runtom snart ger mig det smeknamn jag alltid får när jag är sjuk, Rudolf! Ni vet, han med röda mulen.

Jag saknar ofta de dagar man faktiskt inte behöver göra NÅNTING, utan bara kan ligga och njuta! Nu när jag legat i sängen två dagar undrar jag hur fanken jag kan sakna nåt sånt. Jag ser inget nöje i det, och det är faktiskt inte så skönt som jag alltid inbillar mig. Fast i och för sig. Man slappnar väl inte av när man hostar och snyter sig hela tiden.

Jag lär få äta upp mina ord, men hellre magsjuka än förkylning. Faktiskt! Det går över fortare!
Krya på mig! TACK!




Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Jag tror att nyckelordet här är "njuta" :P

2009-08-30 @ 21:24:38
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0