Uppe med tuppen.. Nej, FÖRE tuppen



Varför jag stiger upp halv sex på en ledig dag? Ja, det har sin förklaring i mina fyrbenta små odjur som ställer till med allt möjligt. Jag älskar dem trots det!

Idag börjar jag min "nu är det slut på daltande kur" med att göra ingenting. Är verkligen för trött, men jag misströstar inte. Fixa hemma, slappa på soffan, surfa på nätet, spela helt onödiga spel som egentligen inte fyller minsta lilla funktion. Skitkul! Eller vad?

Den bästa medicinen är att inte göra någonting! Ibland..

Have a GREAT day!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Hej :) tack för upplysningen, har fixat det nu.



Vilken härlig blogg du har måste jag säga :P kramar!

2009-08-06 @ 10:38:07
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0