Borden och måsten

1. Jag behöver städa
2. Jag (vi) behöver aktivt leta efter en annan lägenhet
3. Jag måste verkligen göra något åt bilen
4. Jag behöver panta flaskor
5. Jag behöver fara till återvinningsstationen
6. Jag måste skriva en lista
7. Jag måste fara till lokalen och räkna tallrikar, muggar, bestick och dyl
8. Jag måste lämna listan till P
9. Jag borde sova
10. Jag måste bli bättre på att ta itu med saker



Listan kan göras lång på en massa borden och måsten, men jag kan ju inte lämna ut mig själv hur mycket som helst. Ingen behöver veta hur lat jag är, eller hur mycket jag drar mig för att ringa om saker, eller hur mycket jag verkligen hatar att behöva be om hjälp med nåt, eller hur mycket jag...

Kommentarer
Postat av: faster a

Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé - om än en ganska plågsam sådan. Men och andra sidan så kommer man upp OCH man får veta att man lever! ;)

2009-07-28 @ 08:12:47
URL: http://ienannandelavlivet.bloggagratis.se
Postat av: louise

Men det är ju underbart! Då har du ju att göra ett tag! ;)

2009-07-28 @ 09:23:54
URL: http://louiseteimar.blogg.se/
Postat av: Candy

Så himla många borden och måsten man har ibland. Jag har också massor över mig just nu. Tycker man blir så himla stressad av det! Och inte blir det bättre för att man skjuter upp saker inte. =/



Söt bild!

2009-07-28 @ 20:42:22
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0