John Blund glömde mig



Efter tre (3) timmars bökande och 50 minuters sömn bestämde jag mig för att stiga upp. Klockan var då fem! Jag har hunnit dricka kaffe och.. inget mer! Nu väntar jag på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan börja dammsuga och tvätta lite. Skulle vara skönt med en promenad också, men det är jag lite lat med!

Funderar lite på vad jag ska göra med den här bloggen. Vad vill jag inrikta mig på? Jag behöver en inriktning för att hålla motivationen uppe.
FOTO - visst, men jag vill utöka mitt "förråd" lite först
INREDNING - nej, det har jag redan en blogg för
VARDAGLIGT - verkar inte tillräckligt intressant i mina ögon
MAT OCH BAK - hur ofta sysslar jag med sånt?
DJUR - nej, men... nej..

Jag blir inte klok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0