Designer och hundsim

Det blir några bildlösa inlägg nu, men det kan ni väl stå ut med?

Morning!
Håller på med en ny design till både mig själv och Sara. Har inte alls någon inspiration just nu, trots att jag vill. Det går segt!
Lämnar det nu och knåpar lite mer efter jobbet.

Ikväll blir det kanske att fara och simma med Ella, hunden jag är hundvakt till. Jag lär knappast hoppa i sjön, men hon får plaska på bäst hon vill :)
Hon har lugnat sig märkbart sen igår, det är ju klart att man blir lite hispig när husse far bort och någon annan "flyttar in" i huset med henne. Nå, det ska nog gå bra!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det att handla lite innan jag far på jobb. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0