På gott humör



God kväll kära läsare!

Nu är jag pigg och kry och nästan helt fit for fight. Visst är jag aningen snorig än, men det brukar ju kunna hålla i sig ett tag. Erik har dock känt sig lite halvslö, så vi får se vart det leder.

Idag har jag haft en sjukt bra dag på jobbet! Trots en massa "motgångar" och mindre trevligheter har jag varit PIGG och otroligt glad! Kan det månne ha att göra med det fina vårvädret vi haft? Hoppas det håller i sig!
Tom på ord - de är överflödiga :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Hahaha, men vad fan! Kom inte och säg att han ska bli sjuk nu när du börjar bli frisk! :O



Då blir ju resan av typ år 2045 eller nåt! :S

2009-04-01 @ 01:21:30
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0