Promenad med min älskade

I d a g  t o g  v i  o s s  i  k r a g  e n ,  ä n t l i  g e n .
Jag och Erik har länge pratat om att gå ut och gå. Idag sa jag mest på skämt att vi skulle gå ner till stranden. Det var han med på, så vi gick! Min älskade, vad jag trivs med honom!

Det var så underbart härligt väder. Varmt och skönt trots att klockan hunnit bli halv tio när vi kom hem. Jag gillar att det är vår även om jag inte är så förtjust i årstiden i sig!
Nästa gång blir det picknick. Det känns härligt att våga leva!









Erik
Tack för att du är du
Tack för att du låter mig vara mig
Tack för din ärlighet
Tack för din kärlek
Tack för din värme
Tack för att du låter mig vara en del av dig

Kommentarer
Postat av: JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Gissningslek på min blogg just nu, bara att gissa & vinna en länk på min blogg just nu (:



Jättefina bilder, förresten!

Tror att jag ska följa din blogg.

2009-05-20 @ 13:56:43
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Postat av: Snuffis

Gillar den bilden som det "stänker" om =)

2009-05-24 @ 01:44:01
URL: http://myrabbit.blogg.se/
Postat av: Sara Flöjt

Hej igen asså ja sku villa ha antingen en skitsnygg bild på mig på bloggen eller en annan fin bild som du då kankse tar/tagit =) och sen en snygg stil på texten och varma ljusa förger typ =) kram

2009-05-24 @ 20:07:34
URL: http://saraflojt.blogg.se/
Postat av: Sundman

Du måste sluta klaga på din kamera, det blir fina bilder :)

2009-05-26 @ 08:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0