Soligt och fint. Jag tvättar



Idag är det soligt, fint och varmt. Jag saknar en cykel! Har inte alls lust att promenera, men cykla skulle jag absolut kunna tänka mig. Erik for just iväg till garaget. Skulle ha farit med, men det fanns tvättid i bykstugan, så jag tvättar istället. Tvättar och städar denna underbara dag. Nåja, det behövs det också.

Funderar på om jag skulle sätta mig och knåpa ihop en design åt Sara sen också. Städningen tar inte länge och tvätten sköter sig ju själv. Saknar en längre Internetkabel bara. Annars kunde jag satt mig på balkongen och funnit inspiration där. Ska trixa ihop en åt mig själv sen också, men det är alltid roligare att göra åt andra.

Ha en fin dag, så hörs vi senare!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0