Jag är unik, precis som alla andra!

Försöker, men lyckas inte alltid hålla bloggen vid liv. Hittar inget vettigt att skriva om. Vill gärna skriva om vardagen på ett lättsamt och roligt sätt, som många av mina vänner gör, men har man bloggat inredning hela livet är det inte så lätt.

Från och med nu blir det som jag vill med det här. Jag skriver om vad som faller mig in och struntar i vem som läser. Det finns alltid de som är nyfikna. Istället för att bli irriterad lever jag härmed med inställningen "jättekul att ni vill veta så mycket om mig!".

Jag är unik, precis som alla andra!


Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Irriterad? Borde man bli irriterad? :O



Jag tycker du ska blogga ett helt inlägg om din hutlösa fascination för blodpudding och lila hår! ^_^

2009-05-16 @ 10:40:10
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0