Ont och äcklig frosting

God morgon!
Solen skiner, men det är inte precis sommarvärme ute! Var och körde Erik på jobb till kl. sex eftersom jag behöver bilen. Idag ska jag bara ta det lugnt! Kroppen värker och jag vill vara på benen imorrn när jag ska på jobb. Bäst att ta det säkra före det osäkra och vila ordentligt idag. Har bara ett ärende till stan, sen är det bums hem i säng!

Helgen har varit fullspäckad. Hade kalas för Erik i lördags bl.a. Bakade världens vidrigaste bountykaka! Orsak: Frostingen var av mörk choklad, och det gillar jag inte! Nästa gång tar jag ljus, utan tvekan!
Bakade också en vanlig sockerkaka. Slängde dit lite jordgubbar för att piffa upp den lite!

Jag vet att bountykakan ser god ut, men njäe..









Foto: Evelyn Nyman 2009

Kommentarer
Postat av: Iris

Vad fina kakor! :) Och alla andra bilder på bloggen är så super fina.. Du är ju en så bra fotograf.. Underbara bilder...! Har du fler någonstans?? :)



Kram

2009-05-25 @ 19:53:23
URL: http://iriseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0