Den tysta bloggen, en befrielse!

Jag har inte alltid varit såhär dålig på att blogga. Jag har inte heller tidigare skrivit inlägg utan bilder, då det lätt bli tråkigt. Det är helt enkelt bara den här bloggen; at Starlet, som blivit lidande. Jag har aldrig riktigt känt för den, kanske för att jag startade den i en väldigt rörig period i mitt liv.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att skärpa till mig. Jag har en förmåga när det gäller att uttrycka mig i skrift. Att jag låter bli handlar helt enkelt bara om att jag inte vet vad ni är intresserade av att läsa. De gånger jag drivit en blogg anonymt har det gått skitbra rent utsagt. Jag har kunnat kläcka ur mig precis vad som helst, utan några som helst rädslor. Vad skönt det är! En sån blogg kommer jag alltid att ha. En där jag kan skrika ut allt som pågår, positivt som negativt. Alla borde pröva det! Vilken befrielse. Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Eller så gör man som jag och slänger ur sig precis allt i samma blogg. Funkar det också... :P

2009-11-24 @ 02:31:50
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0