Åtta månader senare...



(På båda bilden är hårfärgerna helt åt skogen. Ignorera så mycket det bara går! Önskemålet är alltså långt, mörkt - som jag i princip alltid haft det. Bilder på det? Nej, det finns inte. Jag fastnar bara om jag inte vet om att det tas bilder.. som ni ju ser!)

Nu, ca åtta månader senare, är jag arg på mig själv för att jag klippte av mig håret. Vad i hela friden tänkte jag på? Nåja, jag har ju trivts i det tills nu, så jag kan väl föröska trivas i det lite längre. Det växer ju faktiskt som ogräs. Tycker dock att det kunde få växa som ogräs x4.

Och det här med att låta min riktiga hårfärg kika fram? Vad handlade det om? Jag må vara blond naturligt, men nog fan passar jag bättre i mörkt, vad alla andra än säger!

Så, varför dessa klagomål om hår när jag egentligen inte bryr mig så mycket? Det ledde ju till ett blogginlägg och det kan jag leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0