Mammor har faktiskt rätt!

Vilket höstväder vi har idag! Tänk att vi redan är inne på sista veckan i oktober. Helt otroligt vad tiden springer iväg. När jag var liten klagade jag alltid på att tiden gick så långsamt. Aldrig blev det ens födelsedag, aldrig blev det julafton, aldrig fick man sommarlov, etc.. Mamma sa att jag skulle få äta upp de orden när jag blev äldre. Hon hade rätt, förstås. Som mammor har!

Idag blir det en riktig softardag. Vädret skriker att man bara ska ligga och lata sig på soffan. Eller vad tycker ni? :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Jag tycker att allt väder är överskattat när man sitter/ligger hemma och snörvlar...

2009-10-26 @ 19:17:19
URL: http://svammloextremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0